Job 1 van 2


Report this listing

Solliciteren



HR Medewerker


Functie

Groeien als HR professional binnen een sterke Zweedse multinational? Atlas Copco biedt je een mooie kans!

In het Limburgse Hoeselt vind je Atlas Copco’s wereldwijd opererende distributiecentrum voor industriële gereedschappen en assemblageonderdelen . Binnen de Atlas Copco groep is Power Tools Distribution een ‘ Center of Excellence ’ op vlak van logistiek. De kernwoorden ‘Inzet, interactie en innovatie’, deel van de cultuur van Atlas Copco, worden hier dagelijks in de praktijk omgezet. Hierbij ligt de focus vooral op een goede balans in kosten, stock en service, waarbij klantgerichtheid altijd voorrang krijgt. Vol goesting werken er zo een 250 mensen mee aan de toekomst in een hartelijke sfeer met groeimogelijkheden.

Als HR Support zal je instaan voor de administratieve ondersteuning van de Hire to Retire processen op de HR Afdeling. Kortom, je bent de administratieve spilfiguur binnen de personeelsafdeling en werkt hierin nauw samen met je HR collega’s!

  • Je bent verantwoordelijk voor de algemene personeelsadministratie zoals het opmaken en opvolgen van arbeidsovereenkomsten, dossiers loopbaanonderbreking, etc.
  • Je beheert het tijdsregistratiesysteem (ProTime) en volgt hiermee de afwezigheden en prestaties op van vaste medewerkers.
  • Je beheert de HR masterdata in Successfactors.
  • Je ondersteunt onze medewerkers met hun HR-gerelateerde vragen.
  • Na een interne opleiding kan je ingeschakeld worden bij rekrutering afhankelijk van je interesse
  • Je bouwt mee aan een aantal HR initiatieven, die de organisatie verder versterken

Trefwoorden: HR, Payroll, Personeelsmedewerker, Human Resources, personeelsadministratie, tijdsregistratie, HR masterdata, rekrutering, personeelsafdeling, loonsadministratie, contracten, arbeidsreglement

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma in een HR gerelateerde richting (personeelswerk, sociaal recht, HR management, ... ) en je hebt al een eerste werkervaring achter de rug
  • Je kan vlot overweg met software pakketten (MS Office) en kan je snel aanpassen aan nieuwe systemen
  • Naast een uitstekende kennis van het Nederlands heb je een heel goede kennis van het Engels zowel mondeling als schriftelijk
  • Administratie is volledig jouw ding, je weet van aanpakken en bent sterk in het behouden van het overzicht van de verschillende taken en gaat hierbij gestructureerd en planmatig te werk
  • Het nauwkeurig uitvoeren van je taken is een absolute sterkte van je
  • In jouw rol weet je dat discreet omgaan met vertrouwelijke informatie een must is
  • Je bent een teamplayer, maar kan ook zelfstandig werken
  • Je bent communicatief sterk (zowel schriftelijk als mondeling) met een positieve ingesteldheid en je bent klantgericht
  • Je maakt er een punt van dat, als je iets belooft, je dit altijd nakomt.

Aanbod

  • Een aangename en familiale sfeer binnen een Zweedse multinational
  • De kans om je eigen professionele pad uit te stippelen, waarbij persoonlijke ontwikkeling en verantwoordelijkheid hand in hand gaan.
  • De kans om vanuit je functie mee te bouwen aan een stabiele en groeiende internationale onderneming waar je echt een verschil kan maken
  • Een contract van onbepaalde duur
  • Een marktconform salaris in lijn met je ervaring en competenties, met diverse extralegale voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques.
  • Aandacht voor work-life balance : bijkomend verlof (33 verlofdagen op jaarbasis)
  • Glijdende uurroosters waar je binnen bepaalde grenzen de vrijheid hebt om zelf je begin- en einduur te kiezen en flexibiliteit kan opbouwen
  • Op termijn, na je opleidingsperiode, heb je de mogelijkheid om 2 dagen/week van thuis te werken, indien het werk het toelaat.
  • Fijne collega’s die je helpen wegwijs te geraken in alle HR processen

Solliciteren

Jolien Troonbeeckx
03 535 03 72
jolien@monitor.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht